Veelgestelde vragen
Retourneren
Hieronder vindt u een opsomming van veelgestelde vragen omtrent het retourneren van uw artikelen. Klik op de vraag om het antwoord te lezen.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Niet-beschadigde artikelen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd in de originele verpakking. Bewaar…
Hoe kan ik mijn artikelen ruilen?
Het is mogelijk om jouw artikelen te ruilen. Het komt bijvoorbeeld regelmatig voor dat klanten de verkeerde steekmaat…
Kan ik mijn bestelling kosteloos retourneren?
Bij Deurgrepenwinkel.nl kun je jouw bestelling kosteloos retourneren. Mocht je jouw bestelling willen retourneren; denk…
Ik heb geen retourlabel ontvangen
Vervelend. We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. Wellicht hebben we per ongeluk over jouw retourmelding…
Hoe volg ik mijn retourzending?
Wanneer je een retourzending afgeeft bij een pakketpunt van PostNL of DHL, krijg je een Track & Trace code waarmee…
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De…
Garantie
Deurgrepenwinkel.nl biedt op alle artikelen een wettelijke garantie van 2 jaar. Voldoet een aangekocht artikel niet aan…
De bestelling die ik heb ontvangen is beschadigd
Wat vervelend, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Neem contact met ons op om het artikel om te ruilen. Let op: wij…
Terugbetaling
Zodra we jouw retourzending hebben ontvangen, proberen we deze binnen 24 uur te verwerken. Vervolgens kan het…
Ik ben mijn bestelnummer vergeten te vermelden tijdens mijn bankoverschrijving
Niet slim, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Neem even contact met ons op, dan zorgen we dat het correct afgehandeld…