Veelgestelde vragen

Levering

Hieronder vindt u een opsomming van veelgestelde vragen omtrent de levering van uw handgrepen, deurknoppen of deurklinken. Klik op de vraag om het antwoord te lezen.

Wat is de levertijd?
Voor Nederlandse klanten geldt; vóór 15:00 besteld is de volgende werkdag in huis. Voor onze…

Betaal ik verzendkosten?
Wij vragen voor het verzenden van onze artikelen een kleine vergoeding. Het bedrag verschilt per land. De…

Ontvang ik een track & trace code?
Onze website heeft een automatische koppeling met MyParcel. Vanuit MyParcel zal er een mail worden gestuurd…

Kan er bezorgd worden op een afhaalpunt?
Momenteel is het nog niet mogelijk om jouw bestelling af te laten leveren bij een afhaalpunt. Mochten wij hier…

Wat gebeurt er met uw bestelling als u niet thuis bent?
Mocht u niet thuis zijn, dan is er nog niks aan de hand. Het verschilt overigens per bezorger welke acties hij…

Heeft u een verkeerd artikel ontvangen?
Oeps, dat was zeker niet de bedoeling! Wij zullen zorgen dat u zo snel mogelijk het correcte item krijgt…

Heeft u een beschadigd artikel ontvangen?
Onze excuses, dit is natuurlijk niet goed. Neem contact met ons op, wij zullen zorgen dat u een nieuw item…

Leveren jullie ook in het buitenland?
Wij leveren op dit moment aan Nederland en België. Woont u ergens anders? Neem contact met ons op!